השירותים שלנו:

השירותים שלנו:

ייעוץ וליווי בפתיחת עסק חדש

הידעת? כ- 70% מהעסקים הקטנים והבינוניים הנפתחים בישראל נסגרים במהלך השנה הראשונה לקיומם, וכ-20% נוספים נסגרים במהלך השנה השנייה.
רעיון מבריק, מוצר מהפכני או שירות חדשני אינם ערובה להצלחת העסק.

משרדנו מתמחה בליווי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מתחילת הדרך. הליווי יסייע לכם להתגבר על המכשולים שבדרך.
אתם תתרכזו בניהול השוטף של העסק ואנחנו נתעסק בכל הביורוקרטיה שמסביב.

שלב ראשון – אפיון העסק
יש להגדיר מהו תחום העסק, מהם השירותים או המוצרים שהעסק ימכור, לאיזה ענף הוא שייך, מי המתחרים בשוק, מי קהל היעד, היכן העסק יהיה ממוקם, האם יעסיק עובדים, איזה ציוד מחייב העסק, מה סך ההון התחלתי שצריך בשביל להקים את העסק ומה סך ההון העצמי שיש ברשותכם.
נשמע לכם כמו כאב ראש ? אתם מתכוונים לפתוח עסק קטן ואינכם חושבים שזה רלוונטי אליכם? תחשבו שוב! זה בדיוק מה שמבדיל בין עסק שיצליח לבין עסק שיצטרך המון מזל כדי להצליח.

שלב שני – בחירת צורת ההתאגדות הנכונה לעסק
עצמאי עוסק פטור – מתאים בעיקר לעסקים קטנים שמחזור המכירות השנתי שלהם לא עולה על התקרה השנתית שנקבעה (משתנה בכל שנה).
עוסק פטור אינו משלם מע"מ על הכנסותיו ולכן אינו מחייב במע"מ את לקוחותיו ואינו רשאי לקזז מע"מ בגין הוצאותיו.
בעלי מקצועות חופשיים כגון: עורך דין, רופא, מהנדס וכו' אינם יכולים להיות עוסקים פטורים.

עצמאי עוסק מורשה – כל מי שאינו עונה להגדרה של עוסק פטור.
עוסק זה מחייב במע"מ על השירותים שנותן או המוצרים שמוכר ורשאי לקזז מע"מ בגין הוצאותיו.
עוסק זה נישום לצרכי מס הכנסה וביטוח לאומי באופן אישי לפי הרווחים שנבעו לו באותה שנה ועל פי מדרגות המס שנקבעו באותה שנה.

שותפות – צורת התאגדות שמתאימה לכמה שותפים שמעוניינים לפתוח עסק משותף שאינו חברה בע"מ.
ישנם שני סוגי שותפויות : שותפות רשומה (חייבת להרשם במרשם השותפויות תוך 30 יום מיום היווסדה) ושותפות לא רשומה.
השותפות היא הפרונט לצרכי מע"מ, חשבוניות יוצאות על שם השותפות וכנ"ל ההוצאות עליהם השותפות מתקזזת.
לצרכי מס הכנסה וביטוח לאומי, כל אחד מהשותפים נישום בפני עצמו ובהתאם להכנסותיו הנוספות (מעבר לשותפות) ובהתאם למדרגות המס שלו.

חברה בע"מ – הינה יישות נפרדת שעומדת בפני עצמה גם מול רשויות המס וגם מבחינה משפטית.
התאגדות בצורה הזו מתאימה במקרים הבאים:
עסקים גדולים שהרווחים שלהם הינם בסכומים גבוהים ומשמעותיים.
עסקים שרוצים להגביל את האחריות האישית של הבעלים שלהם במקרה והעסק נכשל ולא להיות חשופים לתביעות ישירות.
עסקים שמעסיקים הרבה עובדים ואינם מעוניינים להיות הפרונט מול העובד.

שלב שלישי – הכנת תוכנית עסקית
שלב זה הינו חשוב מאוד ואף קריטי בעסקים בהם ההשקעה הראשונית הנדרשת הינה גבוהה.
בשלב זה נגדיר את מטרות העסק, נבחן את השוק בו הוא פועל, מי הלקוחות אליהם העסק פונה ואלו ספקים קיימים בשוק, נבנה תקציב לעסק בהתאם לתחזיות, נבחן את נקודת האיזון של העסק, ההון הנדרש לצורך הקמתו, ההון הנדרש להפעלתו בשנה הראשונה(לכל עסק יש משך זמן שונה) ומה הן מקורות המימון.

שלב רביעי – יציאה לדרך
זהו שלב ההוצאה לפועל של התוכנית העסקית – בשלב זה, כל השחקנים נכנסים לפעולה, כל אחד לפי תפקידו.
נגדיר אלו פעולות מבצעים קודם, מה תחומי האחריות של בעל העסק באופן אישי ומה מבוצע ע"י רו"ח של העסק, הקמת מערך שיווק ללקוחות פוטנציאלים (בהתאם לסוג העסק) הגדרת תקציבי פרסום בהתאם לצורך וכו'.
כמובן שבמהלך הדרך יבוצעו שינויים והתאמות בהתאם לצורך של העסק ולתגובת השוק.

לחצו להתקשר